mines probably going to be super paper mario in september
E EngWii New Member Jul 31, 2007 #5 lol, all of those are too long to wait for, i need a game every week or two. mine will probably be warioware or transformers.
lol, all of those are too long to wait for, i need a game every week or two. mine will probably be warioware or transformers.
J Jailbreak New Member Jul 31, 2007 #7 If it includes VC games then super paper mario, if not i think i might get metal slug anthology
R Razor New Member Jul 31, 2007 #9 Zelda Twilight Princess i keep delay getting it because of all the bad things said about it
T TimpZ New Member Jul 31, 2007 #10 when I get some wii point, im going to buy paper mario for VC too
K k-boz New Member Jul 31, 2007 #13 mine's gotta be re4. super paper mario, and i want another controller so maybe wii play, but it's such an awful game thoguh!
mine's gotta be re4. super paper mario, and i want another controller so maybe wii play, but it's such an awful game thoguh!
E Elliotwii New Member Aug 1, 2007 #14 buy wii play get the free wiimote sell the game on ebay saying has no remote for £20 £15 profit
buy wii play get the free wiimote sell the game on ebay saying has no remote for £20 £15 profit