Danish eSport

Baisgaard

New Member
Anyone who have readn the interview with the ultimated guy, NimboeW from gamers of ALTERNATY? - Then have a look here ;)

http://www,xplayn.com/9117

Han er ikke en MR Hvemsomhelst. Denne mand er manden som har stået for den mest debatterede tråd på XplayN.com indenfor det sidste år, hvor det er blevet til hele 1130 kommentarer på det indlæg han lavede tilbage i september sidste år. Manden som vi har hevet fat i er ingen ringere end scenens svar på Jim Carrey, nemlig ingen ringere end Andi 'NimboeW' Hoej Christensen fra GoA Gaming, som ydermere deltager i dette års udgave af SLAP-LIVE.



Der har været mange delte meninger om den sandhed som personen lagde for dagen i hans indlæg dengang, men i dette interview kommer vi bl.a. ind på at det var skrevet lidt i fuldskab. Det skal dog her pointeres, at personen bag indlægget er helt lig den personlighed der bliver fremført i indlægget, en selvsikker Nimboew med mod på cs, GoA og scenen. NimboeW besvarer spørgsmål omkring hans tid på scenen og i GoA, samt hvorfor han netop har valgt hans navn, og til dette fremlægger der et godt svar. Hele denne nyhed skal tages med en snært af ironi og indgangsvinkel som faktisk er lidt seriøs, men på samme tid har Nimboew indvilget i, at vi skulle gå lidt mere i dybden.



Og som sagt så gjort, på nedenstående vil du finde et interview med personen som alle har snakket om igennem det seneste år - manden som har gjort GoA og hans egen personlighed "kendt" på scenen - ingen mindre end NimboeW. Så ædle læserer, her præsenterer jeg en af de eneste interview med et individ og ikke en klan, så håber i vil nyde læsningen.



Et eksempel på NimboeW og det kommende interview:

"Vi blev undervejs enige om at sætte mig på vores andet hold, for at sikre nogle runder hjem, eftersom jeg altid har haft lederinstiktet til at lede et hold."

Udover dette interview med NimboeW, valgte jeg at tage fat i en fra selve Goa, og også lige få et lille indblik i, hvordan eventet er gået for dem. Tag højde for korrektur og lignende i interviewet, da der ikke er sket meget edit, eftersom det ville kunne fjerne deres mening med ordene.

Interview med NimboeW



God eftermiddag NimboeW! Jeg takker først og fremmest fordi du har fundet tid til at snakke med mig her under en travl periode i SLAP-LIVE. Jeg vil først og fremmest høre om du kan fortælle lidt om dig selv, og dit forhold til cs gennem tiderne?




God eftermiddag xplayn(me), så kunne jeg endelig sætte mig ned og få lidt ro på spillerne efter dagens kampe og vil se hvor godt jeg kan besvare dine spørgsmål her kl. 04.50 om morgenen :) - Navnet er som bekendt Andi Christensen Hoej, vel og jeg er vel og mærke bedre kendt under nicket, NimboeW.



Jeg vil sige mit forhold til cs har altid været en stor del af min hverdag både med hensyn til at jeg den dag idag leder organisationen GoA-Gaming, og har valgt at tage kampen op mod div. turneringer, men dog ikke blot i cs 1.6..



Vi ser idag et ikke fuldtalligt GoA lineup, som altså har standins med, hvad betyder det for jeres chancer og i særdeleshed muligheden for at løbe med den samlede sejr? Hvad er jeres forventninger til lanet og hvad med dig selv? - Fortæl lidt om holdet og dine egne evner i cs.



Jeg nævnte for holdet da vi stod fuldtallige torsdag aften, at vores sikring om en god placering kun kunne blive vurderet efter hvilken gruppe vi ville komme ud i, og hvor stærkt vi skulle starte ud.



Jeg fik så sat det hele på topic, som det havde været fra start, at vi bare skulle satse på hyggen (som vi altid har), og ellers bare yde det bedste i de kampe vi spillede. Jeg vil sige at jeg nok har sat mig selv på en stor prøve, efter ikke at haft tid til at spille ugen op til eventet pga. arbejde og planlægning op til SLAP.



Vi blev undervejs enige om at sætte mig på vores andet hold, for at sikre nogle runder hjem, eftersom jeg altid har haft lederinstiktet til at lede et hold.

Hvad angår de 'standins' som er sat ind, så har jeg kun valgt at tage personer ind som jeg kender, og som har haft en fod indefor hos GoA.

I præsenterer to hold til aftenens kampe, hvorfor har I netop denne konstellation og hvilket af holdene vil du betegne som værende det stærkeste?




Det skal lige noteres at det var med held og nerver at jeg fik samlet de sidste spiller til eventet, da flere skulle på ferie, som så gjorde at kun to fra vores andet holdet kunne stables op, så for ikke at gøre turen kedelig for dem, så fik jeg hittet fat i nogle gamle GoA spillere. For at ligge fokus på vores første hold, så har de spillet sammen over længere tid, men hvor meget tid de har fået trænet sammen op til eventet, har jeg ingen anelse om.

Andi.bmp


Har du ikke en sjov historie du kan berette om, igennem tiden i GoA?




Lige pt kan jeg ikke lige komme i tanke om nogle formers for spændende historier, men vil da sige at hver dag i GoA bringer sgu nogle sjove episoder, som nok i en helhed vil kunne bringe den mest lammeste historie :p - men jeg tror da vidst at vi alle har fået en flækker på efter posten "TEAM ADVANCEMENT BACK!", så skulle vi ikke bare holde den på forsiden et par stunder til :) (der bliver sgu ikke større branderter, drenge ^^, )



Vi har hørt dig fortælle du ikke synes om et par af os folk fra XplayN, hvordan kan det være, og så du har en forkærlighed for pr0fane, fortæl gerne mere:



Jeg må være ærlig i denne sag at jeg har nævnt knægtens navn op til flere gange, men af den synd, at jeg (desværre) selv ikke synes hans stilling ikke er værdig til at administrere forummet på XplayN, pga. at de forelagte spørgsmål egentlig ikke får nogle form for besvarelse efter hvad der står i reglementet - men for mig kan jeg sgu egentlig kun grine af det, og er sådan set begyndt at nyde af at poste lidt derinde, og så regne med inde for et kvarter så har jeg egentlig stadig ikke fået svar på mit spørgsmål, men alligevel modtager jeg 50 post/hits fra advanced brugere på Xplayn.com :D



Jeg har nok som den person, som så mange andre, min mening om XplayN, men i den forstand skal I ikke bide hovedet af jer selv fordi I får lidt god kritik for jeres (ikke)velfungerende system, men endda et godt nyhedsoversigt :) ////// vil dog lige sige en tak til ham som har stået bag min oprykning til advanced bruger niveau, efter godt og vel 2 års kamp om den status, så har jeg endelig fået den - jeg giver en bajer i baren som en tak :D



Hvad mener du det kræver for at nå til toppen på dansk scene, vi har jo selv set dig tage et stort skridt på vejen igennem de forskellige klip på youtube, og dine ingame skills.



Jeg vil først og fremmest gerne sige tak for opmærksomheden, og specielt til dem som har gjort cs til det dét er for mig idag.

Det er et meget søgende spørgsmål for hvad toppen er for selve den danske scene, men efter hvad jeg har opnået og har indset, så kræver det meget af den personstype man er for at kunne indgå et godt samarbejde med sine holdkammerater så som f.eks. at lære at bevare overblikket, kunne være fleksibel i specielt pressede situationer, have en god koncentration/kendskab både overfor sit hold og sig selv, have hurtige og jævne reflekser både med hånd og øje koordination og mange andre ting.



Et af de mange klassiske spørgsmål, som vi plejer at bringe på banen under sådan et interview er, hvordan fandt du på dit nick, vi har jo tidligere hørt xre sige at hans navn opstod på baggrund af nogle forskellige indtryk fra tastaturet, hvad med dig?




Jeg tror egentlig jeg som mange andre har fået lidt hint til det, taget sit navn bagfra, eller bare stenet med at skrive en masse ord og så se hvad der kunne komme ud af det.. Men vil da sige at det var lidt sjovt som mit egentlig kom til udtryk, efter jeg sad en lørdag og var træt af at være det kendte eksemplar 'iDNA & Nobody', så jeg sad bare og læste på nettet, hvor der kom en tekst "jeg vil være pro.." så digtede jeg lidt videre på det, og så kom det egentlig bare "jeg vil være pro - ligesom Nimbo(eW)" :D

// Baisgaard @ www.xplayn.com
 
Werbung:
Top