1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Come and join our gamer community by registering for free here

have you bought an extra nunchuck for your wii yet?

Discussion in 'Wii Hardware' started by beerbert, Aug 15, 2007.

?

have you bought a extra nunchuck yet?

  1. yep

    0 vote(s)
    0.0%
  2. nope

    0 vote(s)
    0.0%
  1. beerbert

    beerbert New Member

    Joined:
    Jul 28, 2007
    Messages:
    455
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    have u cuz i only just bought mine today and ive had it since since march and its not like im the only one that goes on it its my brothers to and he goes on it
     
  2. Shripe

    Shripe New Member

    Joined:
    Aug 11, 2007
    Messages:
    421
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Nope.. I haven't just yet.
     
  3. Da Geek

    Da Geek New Member

    Joined:
    Aug 15, 2007
    Messages:
    65
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Yes, alway buy one extra of everything. :) It keeps you from anoying downtime in your gaming.

    /Da Geek
     
  4. Ryano

    Ryano New Member

    Joined:
    Aug 12, 2007
    Messages:
    3,450
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Yeah I did cause I have brothers and they like the Wii as well.
     
  5. jesta

    jesta Moderator

    Joined:
    Jul 30, 2007
    Messages:
    1,562
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    Yes so gf could play
     
  6. Shripe

    Shripe New Member

    Joined:
    Aug 11, 2007
    Messages:
    421
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Sadly, I'm an only child, without friends.. *sniff* Okay, so maybe the without friends part is stretching it a little much, but they don't usually come over to play the Wii :p
     
  7. MaxiPower

    MaxiPower New Member

    Joined:
    Aug 6, 2007
    Messages:
    203
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    i only have 1 wii remote and one chucker, i was planning to get another one but then when i heard that prime 3 wasent multiplayer i put the cash back in my pocket, then i went and wasted the cash on sweets haha
     
  8. Squiddy

    Squiddy New Member

    Joined:
    Jul 27, 2007
    Messages:
    943
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Nope. I haven't even bought an extra Remote, let alone a Nunchuk.
     
  9. 20chambo07

    20chambo07 New Member

    Joined:
    Jul 28, 2007
    Messages:
    568
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    no I'm still trying to get one for my wii remote I got with wii play
     
  10. Durza

    Durza New Member

    Joined:
    Aug 15, 2007
    Messages:
    18
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    I have 2 wiimotes, 2 nunchucks and 2 classic controllers
     
  11. jamie-the-payne

    jamie-the-payne New Member

    Joined:
    Jul 27, 2007
    Messages:
    51
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    On my birthday I got The wii with a remote and nunchuck. My nan bought me wii play with a remote and my aunt bought me a nunchuck
     
  12. Kasuki

    Kasuki New Member

    Joined:
    Aug 15, 2007
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    i need another one my friends always come in weekends to play wii but im short of money right now... xD
     
  13. Jensa92

    Jensa92 New Member

    Joined:
    Aug 12, 2007
    Messages:
    197
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    no i havn't....
     
  14. Zigurat

    Zigurat New Member

    Joined:
    Aug 13, 2007
    Messages:
    414
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Nope, I need to buy one though to my extra Wiimote that I got with WiiPlay.
     
  15. Liister87

    Liister87 New Member

    Joined:
    Aug 4, 2007
    Messages:
    434
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    That extra wiimote with wiiplay is a great ideas, but yes i do need to buy an extra nunchuck for 2 player boxing haha!
     

Share This Page